jag skulle kunna skriva om mina barn o barnbarn men då ser det ut som en kontaktannons i Allers men det kanske stämmer bättre.Men det är nog roligare att skriva att jag är en bitch och lätt aggressiv pga utebliven sex(får försöka råda bot på det men vet inte när)är vansinnigt snygg gammal tant (iallafall i min spegel som är så gammal att den inte riktigt visar hur man ser ut,hihi den tar nämligen bort ca 10 kilo En mycket bra spegel kan jag intyga ps den är inte till salu).jag har ofta ett bra parti med toarullar hemma ifall det skulle gå åt lite oförmodat ,man vet ju aldrig.och eftersom vi redan gått igenom det faktum att min sexliv är lite hm nedsatt så är ju svaret på de övriga frågorna om favoritfilm musik böcker självklara
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar