jaha ja så har den här dan gått.
det måste vara nåt speciellt med den här dan för 9 månader sen (får väl räkna tillbaks för att se om det stämmer, för i förmiddags var vi och gratulerade våra tvillingar på ettårsdagen(barnbarn),jag kom ihåg att peppe fyller år så jag skicka ett sms med grattiskram och om 5 minuter ska jag ringa till min gamla exsvägerska och gratulera henne,måste bara samla lite krafter för det.våra samtal
brukar nämligen vara i 2 timmar eller mer.
ja vi hade ju som sagt var efterfest hos mig och nånstans måste jag ha lyckats med ett nytt koncept för jag blev inte bakis;) det brukar jag alltid bli annars men det kanske berodde på att jag drack sprit och inte vin. Så nu ska jag testa det i Sälen bara sprit o inget vin .....................i 3 dagar hihi,vilket lik jag kommer att vara på söndag när vi ska hem...
I går kväll satt jag o höll på att ladda över fotografier till datorn o till usb kul kväll med många roliga bilder blev det o det är fasen så bra att få se dom på nya 42 tumstvn, vilka detaljer typ finnar pormaskar mm mm måste lägga in några av dom så ni får nåt att skratta åt kram så länge ps det är magnus på bilden ,pojkarna fick nämligen lite klagomål på sig att dom serverade mat på campingen utan tröja,men dom sa inget om underdelen och som ni ser så behärskar jag inte konsten att kunna vrida på bilderna så jag hoppas ni inte får nackspärr kram så länge
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar