
Nu är det dags.
NU har jag packat precis hur mycket som helst,undrar hur vi ska få plats i bilen men det löser sig väl på vägen upp till Sälen
får väl lov att dricka ur lite,kasta ut skidbyxorna för ärligt talat ,vad ska jag med dom till?Jag åker ju inte skidor.
och dom kan man ju inte ha på afterski eller before ski eller däremellan heller.
Det ska bli skidkul att åka iväg ett gäng 45åriga tonårstanter.
har inte så mycket mer att säga men förhoppningsvis en hel del när jag kommer hem om jag inteär bakis i tre dar,men jag har ju tränat på att dricka sprit så nu blir det
bombay gin lemonschweppes lime 2msk socker krossad is till meny i 3 dagar( hick)kram så länge
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar