jaha ja nu är man tillbaks......................................................TACK GODE GUD FÖR DET
vilket festande det är i Sälen ,svårt att hänga med när man egentligen är ganska torrlagd.
Får nog prova med träningsläger innan vi åker nästa år
.
Vädret var bedrövligt snöstorm så tyvärr gick det ju inte att åka skidor hihi
vi festade i 3 dagar. 2av dom på Högfjällshotellet(vilket underbart ställe) träffade massor med folk och karlar varav alla ljög nog om sina hemförhållande,( ganska konstigt egentligen att dom måste berätta om hur jobbigt dom har det när man festar tycker jag).
Men terese o jag kom på hur man gör så vi ljög som hästar haha ,jag avlivade ingemar i ett nafs o terese skilde sig på 1 sekund sen var det ingen som ville diskuter mer om det hihi
Det värsta var väl att vi berättade det för Britta i telefon inne på damtoaletten och som alla vet så är man ju ganska lågmäld i tonen när man är onykter.
När vi kom ut möttes vi av glada miner som skulle göra precis som vi hm jaja kul att vi kunde roa några hihi.
Jag har så ont i min vältränade kropp av träningsvärk för jag har nog aldrig dansat så mycket som jag gjorde där.Det gick nog 3 karlar på varje tjej tror jag så jisses vad man blev uppvaktad.
det flödade av champagne grogg dricka av alla de slag o inte betalade vi ett dugg av det.
Nu är jag förkyld som tusan vilket kan bero på att vi hade små klänningar på oss i snöstorm och fick ju vada i snön som gick upp till låren, det är inte lätt för man har ju lite taskig balans halv 3 på morgonen,men det gick med diverse fall och fnitter.
Vägen hem var inte lika kul jag har nog aldrig åkt i ett så taskigt väglag men det gick ju bevisligen ,med tungan rätt i mun o guds försyn. jag ska lägga in bilder en annan dag
kram så länge
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar