söndag 18 januari 2009

det här är första dagen som jag bloggar , vet inte riktigt hur man gör men får väl försöka så gott det går. Blev lite sugen på det när jag var inne och tittade på mina vänners bloggar ,vi får väl se


vad vi hade kul igår det var vinterfest på campingen o sen efterfest hemma hos oss.
det gick åt en massa alkoholhaltiga drycker och även en o annan toarulle hihi (känner du dig träffad?)
Vi hade stora besvär att baxa ut vår älskade campingvärd Kenneth till bilen men vi klarade det efter mycket hårt arbete med att få på honom skorna ,vilket tog en halvtimme!!!!!!!!! det var jättespännande att se honom ta sig utför trappen.
Min svärson daniel och hans kompis kom inte längre än till kyrkan så var det dags att stanna och spotta upp spriten snacka om spritmissbruk hihi.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår inte alls vad du menar...Var det den där braiga toan där man fick ta gratis rullar?? ;)puss

    SvaraRadera
  2. Snodde du skithuspapper???
    Det måste va nåt i dina gener som kommer fram på fyllan..HA HA!!

    Med kräkiga hälsningar eran party vän Mia!

    SvaraRadera